HOME autor BLOG COMICAIRE FACEBOOK CARGOLI TWITTER CARGOLI RSS CARGOLI MAIL CARGOLI GOOGLE+ CARGOLS SHOP

086 - Darth Vader - #8hcomicday 1 de 6

Benvolgudes i benvolguts, 


Ahir diumenge els Cargols vam participar en una iniciativa molt divertida, el #8hcomicday que consistia en que durant 8 hores seguides tots els dibuixants que volguessin participar intentessin dibuixar 8 pagines de còmic d'un mateix tema: EL CINEMA... Els cargols  varem optar per intentar fer 8 tires còmiques, malauradament només vam poder fer 6 en 8 hores, però la experiència va ser brutal: per divertida i esgotadora... Així que durant aquesta setmana els seguidors d'aquest blog tindreu l'oportunitat de veure les 6 tires fetes, esperem que us agradin i que sobretot ens comenteu que us semblen. 


 Petons bavosos,


VERSION ESPAÑOLA

3 comentaris:

  1. Eis!!
    El que es al.lucinant es que hagis mantingut la calitat de les teves tires tot i la pressió de les 8 hores!!
    XD

    ResponElimina
  2. Miguel - Home, m'agrada que pensis això, jo pensava que potser haurien quedat un pèl fluixetes... Una abraçada i gràcies per comentar!

    ResponElimina
  3. Ets un campió!!, jo en principi estava apuntat però em vaig "rajar" pq no podia estar al 100% i el meu ritme i la qualitat del que em sortia feia pena ... Però si, es divertit i estressant !! (encara que no faig fotre res). Ho acabaré de desenvolupar i ho penjaré (que aquí no es llença res...). Respecte a la teva cargolada, de fluixetes res, de res, molt i molt bones, sobretot una en particular em va fer petar! Enhorabona !!!!

    ResponElimina